UiTPAS Zuidwest in een nieuw jasje!

Ga UiT, in stijl!

De UiTPAS is dé vrijetijdskaart in de regio Zuidwest sinds 2015. Je spaart er punten mee telkens je deelneemt aan vrijetijdsactiviteiten en die punten kan je omruilen voor leuke voordelen. Mensen die het financieel moeilijker hebben kunnen met hun UiTPAS een korting krijgen van 80% op iedere UiTPASactiviteiten. Samen met de heropstart van het vrijetijdsleven na een barre tijd wordt de UiTPAS geherlanceerd in een volledig nieuwe huisstijl!

We nemen afscheid van de blauwe kleur en kiezen voor een combinatie van geel, groen en oranje. Samen met verschillende icoontjes die het moderne vrijetijdsleven weergeven zorgt dat voor een frisse look!

Deze nieuwe UiTPAS kan je aankopen op diverse punten in de regio. Je vindt alle verkooppunten op www.uitpas.be . Daarnaast kan je er ook alle plekken terugvinden waar je punten kan sparen en vind je er alle omruilvoordelen in Vlaanderen.

Heb je een blauwe kaart, dan zal je die altijd kunnen blijven gebruiken. Via diverse campagnes en evenementen in het komende jaar kan je die blauwe UiTPAS gratis ruilen voor een nieuwe! Hou daarom zeker de sociale mediakanalen van UiTPAS Zuidwest in de gaten. Je vindt ons op Instagram en op Facebook.

Volg ons op Instagram Volg ons op Facebook

Ga naar UiTPAS.be

UiT in zuidwest is een realisatie van zuidwest | www.zuidwest.be | alle rechten voorbehouden | privacyverklaring zuidwest | UiTPAS gebruiksvoorwaarden | UiTPAS privacybeleid